Besvarat

Hur får jag mitt nummer tillbaks tillsammans rätt abonnemang?

  • 20 August 2018
  • 4 svar
  • 173 visningar

Hej! (Haft ett abonnemang problem för ett tag nu)
Jag och min mor har kontaktat 3 kund support flera gånger via mobil/telefon.
Vårt problem är att vi har haft ett byte mellan min och min systers mobil abonnemang.
Och enligt supporten ska vi ha tillfälliga nummer för 24h.
Det har varit över 24h och vi hade ännu en gång kontaktat 3 idag.
Resultatet blev att jag fick min systers nummer och abonnemang!

Vad ska jag göra?

sammanfattning:
jag får min systers mobilnummer och 5gb surf men hon får mitt nummer och obegränsat surf.
vad ska jag göra?
icon

Bäst svar av Pettersson 20 August 2018, 17:46

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +41
Hej!

Min rekommendation är att ni byter simkort med varandra, då bör det bli rätt. Det är även den snabbaste lösningen 🙂
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej kokosbollar! :-)

Har du fått det att fungera? Jag skulle också tipsa om det som Petterson skriver. 🙂
Hej kokosbollar! :-)

Har du fått det att fungera? Jag skulle också tipsa om det som Petterson skriver. :-)Hej!

Min rekommendation är att ni byter simkort med varandra, då bör det bli rätt. Det är även den snabbaste lösningen :)


Hej Nils och Petterson!
Det funkade jättebra! Tack så mycket för hjälpen!! :)

Mvh. Kokosbollar
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej kokosbollar! :-)

Har du fått det att fungera? Jag skulle också tipsa om det som Petterson skriver. :-)Hej!

Min rekommendation är att ni byter simkort med varandra, då bör det bli rätt. Det är även den snabbaste lösningen :)


Hej Nils och Petterson!
Det funkade jättebra! Tack så mycket för hjälpen!! :)

Mvh. Kokosbollar


Härligt att det löste sig! 🙂

Svara