Skip to main content
Hej! (Haft ett abonnemang problem för ett tag nu)

Jag och min mor har kontaktat 3 kund support flera gånger via mobil/telefon.

Vårt problem är att vi har haft ett byte mellan min och min systers mobil abonnemang.

Och enligt supporten ska vi ha tillfälliga nummer för 24h.

Det har varit över 24h och vi hade ännu en gång kontaktat 3 idag.

Resultatet blev att jag fick min systers nummer och abonnemang!



Vad ska jag göra?



sammanfattning:

jag får min systers mobilnummer och 5gb surf men hon får mitt nummer och obegränsat surf.

vad ska jag göra?
Hej!



Min rekommendation är att ni byter simkort med varandra, då bör det bli rätt. Det är även den snabbaste lösningen 🙂
Hej kokosbollar! :-)



Har du fått det att fungera? Jag skulle också tipsa om det som Petterson skriver. 🙂
Hej kokosbollar! :-)



Har du fått det att fungera? Jag skulle också tipsa om det som Petterson skriver. :-)Hej!



Min rekommendation är att ni byter simkort med varandra, då bör det bli rätt. Det är även den snabbaste lösningen :)




Hej Nils och Petterson!

Det funkade jättebra! Tack så mycket för hjälpen!! :)



Mvh. Kokosbollar
Hej kokosbollar! :-)



Har du fått det att fungera? Jag skulle också tipsa om det som Petterson skriver. :-)Hej!



Min rekommendation är att ni byter simkort med varandra, då bör det bli rätt. Det är även den snabbaste lösningen :)




Hej Nils och Petterson!

Det funkade jättebra! Tack så mycket för hjälpen!! :)



Mvh. Kokosbollar




Härligt att det löste sig! 🙂

Lämna en kommentar