Skip to main content
Hej!

Jag har 2 abonnemang hos er. Ett är mitt eget och det andra är till min 10-årige son.

Sonen befinner sig hos sin mamma sedan en tid. Det har varit omöjligt att nå honom under 3 veckor nu. Under en tid gick det fram 5 ringsignaler innan telefonsvararen gick in. Det är normal inställning om jag förstår det rätt. Sedan ändrades detta till bara 2 ringsignaler innan telefonsvararen kom in. Sedan blev det 5 igen en tid för att sedan ändras igen till 2.



Vad är orsaken till att det plötsligt endast går fram 2 signalen när det normala är 5?





Mvh

Mikael





Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar
Hej Mikael och varmt välkommen till 3Community! :-)



Det går att ej att ändra just själva antalet ringsignaler som går fram, men det går att ändra tiden innan samtalet kopplas vidare till 3Svar. Denna iställning är 5,10,15,20,25 eller 30 sekunder. Ändringen går endast att genomföra via kundservice och inte t.ex via Mitt3.



Rent generellt så låter det som att mottagaren avböjer samtalet och därför kan det upplevas som att antalet signaler ändras.

Lämna en kommentar