Skip to main content
Besvarat

Hur registrerar jag ett kontantkort?

• 16 augusti 2018
  • 8 svar
  • 6845 visningar

Hej! Hur registrerar jag ett kontantkort med personnummer och namn så det går att finna på Eniro och hitta?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Nils

Hej Miiiikke! Vad kul att du har hittat hit! :-)

Om du har ett anonymt kontantkort registrerar du det på ditt personnummer smidigt direkt på Mitt3! :-)

Vi har en guide med information om hur du kommer igång med det. Du hittar den här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

8 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 823 kommentarer
  • Svar
  • 20 augusti 2018
Hej Miiiikke! Vad kul att du har hittat hit! :-)

Om du har ett anonymt kontantkort registrerar du det på ditt personnummer smidigt direkt på Mitt3! :-)

Vi har en guide med information om hur du kommer igång med det. Du hittar den här.

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 8 november 2018
Den guiden visar inte hur man registrerar ett anonymt kontantkortnummer på sitt personnummer. Hur gör man det?

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 8 november 2018
Ska jag registrera ett nytt konto på Mitt tre? Jag har ju redan ett.

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 823 kommentarer
  • 9 november 2018
Sverker skrev:
Ska jag registrera ett nytt konto på Mitt tre? Jag har ju redan ett.

Yes! 👍🏻

Om du har ett konto med ditt personnummer sedan tidigare (så att du loggar in med din mailadress) behöver du skapa ett nytt konto med just mobilnumret för att kunna registrera det.

Du väljer med andra ord att du inte är betalningsansvarig enligt nedan, och anger kontantkortets telefonnummer:

Ett SMS skickas till dig med ett lösenord. Användarnamnet är då kontantkortets telefonnummer. När du sedan väl har loggat in på kontantkortet så kan du registrera det.

När registreringen är klar, och du loggar in som vanligt med din mailadress, så kommer kontantkortet dyka upp även där tillsammans med eventuella abonnemang du har sedan tidigare.

• Rookie
  • 3 kommentarer
  • 12 november 2018
Jag har ett konto för kontantkortet. Hur gör jag för att registrera det på personnumret??

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • 13 november 2018
Hejsan @Sverker!

Du hittar en jättebra guide här hur du gör för att registrera ditt kontantkort. 🙂

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 25 juni 2019
niiveus skrev:
Hejsan @Sverker!

Du hittar en jättebra guide här hur du gör för att registrera ditt kontantkort. :)

Jag har samma problem med att registrera mitt kontantkort. Det står inte någonstans hur man registrerar sitt kontantkort. Aktiverar ja, men inte registrerar det till sitt personnummer. Jag trodde mitt kontantkort är registrerat på mig men tydligen inte. Jag behöver registrera det. Hur gör jag det?

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 823 kommentarer
  • 25 juni 2019
Halloj @MrsKing och varmt välkommen till forumet.👷🏻🔧

Det låter som att du loggar in på ett befintligt Mitt3-konto för dina abonnemang och/eller tidigare registrerade kontantkort.

Det ska du inte göra utan du behöver skapa ett nytt eget konto för det oregistrerade kontantkortet. Kika på mitt tidigare inlägg här i tråden, eller välj "Visa innehåll" enligt nedan bild i guiden så framgår det hur du skapar ett nytt konto.

När kontantkortet sen registreras, så kommer det att dyka upp på ditt vanliga Mitt3-inlogg 🙂👍🏻

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies