Skip to main content
Hej, jag ansökte om en nummerflytt och den gick igenom. Problemet är att jag inte får mitt nya nummer förens 21/11. Jag blir trakasserad med telefonsamtal, även då jag blockerat numret ringer denne med dolt och kommer därför fram. Jag behöver ha det nya numret direkt då jag ej kan använda min telefon ordentligt, personen ringer ca varannan minut och jag kan inte ha telefonen i flygplansläge pga jobb. Kan ni snälla hjälpa mig?



Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej,



om du väntar på att ett nummer ska flyttas in från en annan operatör brukar det tyvärr inte gå att skynda på detta. Det du då skulle kunna göra är att du använder det tidigare simkortet i din mobiltelefon.



Du kan alltid ringa till 3Kundservice på 0735-300 400 för att se över vilka möjligheter som finns.

Lämna en kommentar