Skip to main content

Tjena , när jag köpte abonnemanget i Elgiganten så fick jag två kort , ett till mig och ett till min fru. Men nu står det alltid ta ut sim för att ditt nummer ska gälla. Och jag kan inte ändra till mitt originala nummer i min telefon. 
 

kan ni va snälla å göra 2 kort i orginala numer som jag har idag och skicka detta till min adress tack !!?

Hejsan 🙂, @Omar Fattah 

Jag skulle nog tipsa om att vända dig först till den Elgiganten du skaffat det hos . Sen beroende på om det är nummerflytt , nytt avtal eller vad det är ni avtalat om .
Sen kan det vara så beroende på om det är Apple mobil eller Android . Att man får ändra sitt nummer på flera ställen , bland annat i Apple ID , så det blir kopplat till rätt nummer .

Om du behöver aktivera Sim-kort så kan du göra det genom att logga in på Mitt3 i app eller webbläsare. Alternativ om du behöver mer hjälp, så kontakta 3 Kundservice . Så blir det ordning på det hela .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F


Lämna en kommentar