Skip to main content

Jag har haft erat abonnemang sedan mars-april och ,det har fungerat bra. Men när jag tog med min man till samma abonnemang som man kan göra ,,,för 99 kr/mån  så fungerar det inte ,DET GÅR ICKE. .hur jag än gör. skulle va; tacksam om ni kunde höra av er till mig.

MVH/ Cristina Wahlström

Jag vill att NI svarar mig


@tina5058 Hej, 

 

tråkigt att det inte fungerar. 
 

Får ni något felmeddelande när ni försöker att använda det nya abonnemanget? Har ni valt att flytta över ett telefonnummer från en annan operatör till Tre? 


Jag har flyttat över det från Hallon för ca 5 månader sen. Det funkade inte där heller

Så vad ska jag göra?


Jag skulle vilja ha ett svar.! Vad kan jag göra för att det ska fungera? Måste jag köpa en ny mobil eller?

 


@tina5058 Får ni något felmeddelande när du försöker att använda abonnemanget? 
 

Vad är det för telefon?


Lämna en kommentar