Besvarat
Mitt nummer och surftid
Jag använde Hallon tidigare, men ett bytte i samband med ett bostadsbyte genomfördes i februari/mars 2019 till 3, därför att Hallon tillhörde samma bolag som 3.
Jag var nöjd med Hallon, och hade 80 GB sparad surftid hos dem, vilket skulla överföras till 3, vilket det uppenbarligen INTE har gjorts.
I min tidigare lägenhet hade vi gratis surftid via Banhof via vår hyresvärd.
Dags nu att få tillbaka min surftid, i annat fall önskar jag byta bolag.
/ Lena C Liefgren.
.
Jag var nöjd med Hallon, och hade 80 GB sparad surftid hos dem, vilket skulla överföras till 3, vilket det uppenbarligen INTE har gjorts.
I min tidigare lägenhet hade vi gratis surftid via Banhof via vår hyresvärd.
Dags nu att få tillbaka min surftid, i annat fall önskar jag byta bolag.
/ Lena C Liefgren.
.
Bäst svar av Pettersson
Hej,
då detta är ett publikt forum kan 3 inte hjälpa till med kundspecifika ärenden här. Men du kan kontakta 3 direkt via chatt, mail eller telefon så de kan hjälpa dig med detta. Här finner du kontaktuppgifter.
Visa originaldå detta är ett publikt forum kan 3 inte hjälpa till med kundspecifika ärenden här. Men du kan kontakta 3 direkt via chatt, mail eller telefon så de kan hjälpa dig med detta. Här finner du kontaktuppgifter.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.