Skip to main content
Besvarat

Mitt nummer och surftid

  • 19 april 2019
  • 1 svar
  • 116 visningar

Jag använde Hallon tidigare, men ett bytte i samband med ett bostadsbyte genomfördes i februari/mars 2019 till 3, därför att Hallon tillhörde samma bolag som 3.
Jag var nöjd med Hallon, och hade 80 GB sparad surftid hos dem, vilket skulla överföras till 3, vilket det uppenbarligen INTE har gjorts.
I min tidigare lägenhet hade vi gratis surftid via Banhof via vår hyresvärd.
Dags nu att få tillbaka min surftid, i annat fall önskar jag byta bolag.
/ Lena C Liefgren.
.

Bäst svar av Pettersson

Hej,

då detta är ett publikt forum kan 3 inte hjälpa till med kundspecifika ärenden här. Men du kan kontakta 3 direkt via chatt, mail eller telefon så de kan hjälpa dig med detta. Här finner du kontaktuppgifter.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2698 kommentarer
  • Svar
  • 21 april 2019
Hej,

då detta är ett publikt forum kan 3 inte hjälpa till med kundspecifika ärenden här. Men du kan kontakta 3 direkt via chatt, mail eller telefon så de kan hjälpa dig med detta. Här finner du kontaktuppgifter.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies