Skip to main content
Besvarat

Nummerflytt

  • 28 november 2022
  • 2 svar
  • 255 visningar

Hej!

 

Jag skall byta till Hallon och undrar om jag behöver göra något för nummerflytt eller det är helt öppet? Hur gör jag om jag behöver ändra något gällande nummerflytten? Det var lite svårt att navigera genom mina sidor. Min bindningstid är slut och jag har pratat med en hos er genom kundtjänst, så allt är avslutat.

 

Tack på förhand!

Vänliga hälsningar,

Lowisa 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @Lowisa 

Om du kontaktar Hallon , så sköter dom nummerflytten åt dig efter dina önskemål. Så som att befintliga telefonnummer hänger med osv. Du väljer helt fritt vad för tjänster du vill ha hos dom vid kontakt .

Angående att det är “ allt är avslutat “ , så är risken över att ditt befintliga telefonnummer blir inaktivt .Och risken att få ett nytt nummer hos Hallon.

Så för att undvika att inte numret blir inaktivt och inte går att aktivera och få med det i flytten .

https://www.hallon.se/kontakta-oss

https://www.hallon.se/kassa

https://www.hallon.se/berry

 

Hoppas det hjälper dig för din flytt & det blir som du tänkt och önskat .🙂

 

Mvh F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • Svar
  • 28 november 2022

Hejsan 🙂, @Lowisa 

Om du kontaktar Hallon , så sköter dom nummerflytten åt dig efter dina önskemål. Så som att befintliga telefonnummer hänger med osv. Du väljer helt fritt vad för tjänster du vill ha hos dom vid kontakt .

Angående att det är “ allt är avslutat “ , så är risken över att ditt befintliga telefonnummer blir inaktivt .Och risken att få ett nytt nummer hos Hallon.

Så för att undvika att inte numret blir inaktivt och inte går att aktivera och få med det i flytten .

https://www.hallon.se/kontakta-oss

https://www.hallon.se/kassa

https://www.hallon.se/berry

 

Hoppas det hjälper dig för din flytt & det blir som du tänkt och önskat .🙂

 

Mvh F


  • Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 30 november 2022

Hej F!

Tack så mycket för ditt väl utförliga svar!

Ha det bäst!

/Lowisa


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies