Besvarat

nummerflytt

  • 17 December 2023
  • 1 svar
  • 55 visningar

Hej


Jag ansökte eftersom mitt nummer överfördes till dig. Jag hoppas kunna se till att numret överförs korrekt
Jag har ett familjeabonnemang och jag hoppas kunna överföra min fru och dotters nummer.

Mitt nummer är  07XXXXXXXX
Min frus nummer är  07XXXXXXXX
Min dotters nummer är  07XXXXXXXX Jag har en fråga. Snälla, kan jag få simkortet imorgon? I övermorgon måste jag resa utomlands.

Jag betalar för frakten eller transporten

Mvh Nidal Androun

icon

Bäst svar av Martin 3 kund i 18år 18 December 2023, 17:07

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +14

Hej


Jag ansökte eftersom mitt nummer överfördes till dig. Jag hoppas kunna se till att numret överförs korrekt
Jag har ett familjeabonnemang och jag hoppas kunna överföra min fru och dotters nummer.

Mitt nummer är  07XXXXXXXX
Min frus nummer är  07XXXXXXXX
Min dotters nummer är  07XXXXXXXX Jag har en fråga. Snälla, kan jag få simkortet imorgon? I övermorgon måste jag resa utomlands.

Jag betalar för frakten eller transporten

Mvh Nidal Androun

@Nidal Androun Välkommen till 3Community ✨️

Att flytta över mobilnummer från annan operatör brukar ta 3-5 arbetsdagar. Om du vänder dig till en 3Butik så får du simkorten direkt i butik, annars får dom skicka till dig om du kontaktar kundtjänst och då blir ett par dagar till du får vänta. Dessa simkort har ett tillfälligt nummer som kan användas tills porteringen är gjort (bekräftelse sker via sms och mejl) 

 

Svara