Besvarat

Nummerflytten har inte gått igenom.

  • 14 augusti 2018
  • 2 svar
  • 75 visningar

Hej! Mitt telefonnummer är ---------- och det skulle flyttas idag, och telefonen skulle komma igång imorse. Men det har den inte gjort. Vet ni varför?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 15 augusti 2018, 14:04

Hej! Har du kontrollerat att du har rätt simkort i din nya telefon, det vill säga det nya från 3? Har du även testat att starta om din telefon?
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej! Har du kontrollerat att du har rätt simkort i din nya telefon, det vill säga det nya från 3? Har du även testat att starta om din telefon?
Användarnivå 4
Emblem +10
Hej Frideborg! :-)

Har detta löst sig för dig?

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings