Skip to main content
Besvarat

Nummerflytten har inte gått igenom.

  • 14 augusti 2018
  • 2 svar
  • 224 visningar

Hej! Mitt telefonnummer är ---------- och det skulle flyttas idag, och telefonen skulle komma igång imorse. Men det har den inte gjort. Vet ni varför?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej! Har du kontrollerat att du har rätt simkort i din nya telefon, det vill säga det nya från 3? Har du även testat att starta om din telefon?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2691 kommentarer
  • Svar
  • 15 augusti 2018
Hej! Har du kontrollerat att du har rätt simkort i din nya telefon, det vill säga det nya från 3? Har du även testat att starta om din telefon?

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 822 kommentarer
  • 28 augusti 2018
Hej Frideborg! :-)

Har detta löst sig för dig?

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies