Besvarat

Nytt kontantkort 3Bredband - ingen surf

  • 9 maj 2019
  • 5 svar
  • 64 visningar

Har precis stoppat in ett nytt sim-kort i min iPad. Ska enligt startpaketets innehåll finnas 5gb data giltigt i 7 dagar på det. Innan jag testade att surfa passade jag på att registrerar kortet på mitt3. Nu när jag testar så funkar inget annat än tres hemsida. Alltså ingen surf. I mitt3 i appen syns inget saldo utan bara något om 999dagar...

behöver jag göra något för att aktivera de första 5gb?
icon

Bästa svar av sesturessong 10 maj 2019, 19:23

Detta har varit riktigt konstigt hela grejen.

Efter att ha fått ge upp i gårkväll hade jag ett bra samtal med tres kundservice i morse. Vi gick genom alla möjliga tänkbara lösningar och vinklar utan att få det att funka.

Senare på dagen tänkte jag att jag bara måste testa om 1 ny gigabyte för 29:- kan vara värt ett test. Sagt o gjort. Logga in, klicka i rutan, betala, klart. Och DÅ fungerade det!

Håller just nu på att förbruka denna 1gb för att testa så att de resterande 5GB från den ursprungliga potten funkar de med.
Visa original

5 svar

Nu ser det ut som i inläggen ovan. Dock fortfarande inte möjligt att surfa...
Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

det låter konstigt. Fungerar det nu? Har du testat att starta om din iPad?
Detta har varit riktigt konstigt hela grejen.

Efter att ha fått ge upp i gårkväll hade jag ett bra samtal med tres kundservice i morse. Vi gick genom alla möjliga tänkbara lösningar och vinklar utan att få det att funka.

Senare på dagen tänkte jag att jag bara måste testa om 1 ny gigabyte för 29:- kan vara värt ett test. Sagt o gjort. Logga in, klicka i rutan, betala, klart. Och DÅ fungerade det!

Håller just nu på att förbruka denna 1gb för att testa så att de resterande 5GB från den ursprungliga potten funkar de med.

Svara