Skip to main content
Svar

Överföring av återstående telefonnummer

• August 14, 2025
  • 2 svar
  • 45 visningar

Hej,

När kommer ni att överföra mina återstående tre telefonnummer från Telenor? Jag betalar inte för nya nummer eftersom jag skrev på ett avtal med er om att överföra fyra nummer, och ni överförde bara ett.

Mvh,

Rafał

Bäst svar av Pettersson

@Rafał Hej,

då detta är ett publikt forum går det tyvärr inte att få hjälp med kundspecifika frågor. Det bästa är om du kontaktar kundservice via telefon så kan de hjälpa dig vidare. Du betalar givetvis inte för ett nytt nummer om du ville föra över dina tidigare nummer - du bör ha fått SMS till dessa med datum eller mer information. 

Kontaktuppgifter till kundservice hittar du här

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • August 14, 2025

@Rafał Hej,

då detta är ett publikt forum går det tyvärr inte att få hjälp med kundspecifika frågor. Det bästa är om du kontaktar kundservice via telefon så kan de hjälpa dig vidare. Du betalar givetvis inte för ett nytt nummer om du ville föra över dina tidigare nummer - du bör ha fått SMS till dessa med datum eller mer information. 

Kontaktuppgifter till kundservice hittar du här

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • August 15, 2025

Hej ​@Rafał, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Precis som ​@Pettersson skriver vore det bra om du kontaktar kundservice i det här fallet.

Att dina nummer inte flyttats än kan bero på många saker. Mest vanliga orsaker är att numret som man försöker flytta inte står under ditt personnummer, eller att numret har bindningstid hos tidigare operatören. Kontakta kundservice så hjälper dem dig att utreda vad det är som hänt!