Skip to main content
Besvarat

"Samtal väntar?"

  • 27 maj 2019
  • 5 svar
  • 3451 visningar

Kan man koppla in tjänsten samtal väntar

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar

Bäst svar av Jocke

Hej @MonaMari och varmt välkommen hit till 3Community.

Det går alldeles utmärkt att aktivera den funktionen.
:point_right:  Här kan du läsa mer om hur du gör det. :slight_smile:

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 28 maj 2019

Hej @MonaMari och varmt välkommen hit till 3Community.

Det går alldeles utmärkt att aktivera den funktionen.
:point_right:  Här kan du läsa mer om hur du gör det. :slight_smile:


  • Rookie
  • 18 november 2020

Hejsan. Vet ej riktigt vad jag ska placera detta inlägg så jag skriver här. Efter ett nummerbyte jag gjorde idag så kan jag inte ändra inställning för varken vidarekoppling, samtal väntar eller huruvida mitt nummer skall synas när jag ringer ut. Står bara och snurrar. Jag har försökt med allt, omstart, nollning av nätinställningar och lite sådant men utan resultat. Utgår då ifrån att felet ligger hos er. Någon som vet vad detta beror på? Jag har en iphone.

Ha en fortsatt trevlig dag.


Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 18 november 2020

Hej @m3rex,

I väldigt sällsynta fall kan det ta upp till 24 timmar för alla ändringar att gå igenom efter att man har ändrat sitt nummer, har stött på det endast ett par gånger.

Menar du att det snurrar inne på inställningar i din iPhone?

Om du har nollställt nätverk, startat om och kontrollerat att rätt nummer syns under “Inställningar” > “Telefon” > “Mitt nummer”, avvakta till imorgon och testa igen. :slight_smile:


  • Rookie
  • 18 november 2020

Hej och tack så mycket för svar. Jo, det har nu löst sig. Började undra då inget hände men nu är allting tiptop igen.


Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 18 november 2020
m3rex skrev:

Hej och tack så mycket för svar. Jo, det har nu löst sig. Började undra då inget hände men nu är allting tiptop igen.


Det var det minsta! Skönt att det fungerar för dig nu. :)


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies