Skip to main content
Fråga

samtalshistorik

• 28 september 2023
  • 2 svar
  • 254 visningar

Hej,

Är det möjligt, i samtalshistoriken, att se uppringda samtal - även de som inte besvaras?

Hälsn.

Maria

Take Care

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 28 september 2023

Hejsan 🙂, @Take Care 

Det enda du kan se på specifikationen i Mitt3 och fakturan är utgående samtal. Det är möjligtvis i telefonen och samtalshistoriken du kan se ringda , mottagna och missade .Om man inte har raderat manuellt så bör perioden för det sträcka sig ganska så långt. Kan nog skilja lite beroende på vad man har för märke & modell av telefon.

Vilken telefon har du ?

/F

• Nykomling
  • 2 oktober 2023

Ja och när du skriver utgående samtal så är det de samtal som besvarats? Inte alla uppringda? 
Och i telefonen förstår jag att jag kan se det, men det är en telefon som en anställd använder och det var därför vi ville göra checken, utan att titta i telefonen.

Tack för hjälpen!

/ Maria

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies