Skip to main content
Besvarat

Sms problem

• 21 april 2019
  • 3 svar
  • 1154 visningar

• Registrerad användare
kan ej skicka sms, men kan ta emot, efter sista uppdateringen till 12.2
har startat om telefonen

Bäst svar av Emanuel

Hej @Pia52

Jag skulle rekommendera att du återställer dina nätverksinställningar. Om du inte vet hur man gör kan du googla "hur nätverksåterställer jag " följt med din mobilmodell.
Fungerar inte det kan du kontakta vår kundservice så hjälper dem dig att felsöka detta.
Visa original

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 29 april 2019
Hej @Pia52

Jag skulle rekommendera att du återställer dina nätverksinställningar. Om du inte vet hur man gör kan du googla "hur nätverksåterställer jag " följt med din mobilmodell.
Fungerar inte det kan du kontakta vår kundservice så hjälper dem dig att felsöka detta.

• Nykomling
  • 26 april 2020

När jag skickar sms händer det ofta, men inte alltid, att mottagaren får tre likadana meddelanden.

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 27 april 2020
PSA skrev:

När jag skickar sms händer det ofta, men inte alltid, att mottagaren får tre likadana meddelanden.

Jag skulle först och främst testa att fabriksåterställa telefonen. Fungerar inte det, kommer vi behöva felanmäla detta. Du kan få hjälp med det via kundtjänst tekniska support om du kontaktar dom på 0771 735 300. Eftersom det är känsliga uppgifter som vi behöver såsom personnummer med mera kan vi ej skriva ut dessa här på ett öppet forum.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies