Skip to main content
Besvarat

specifikation av telefonnummer hela året

• 22 oktober 2023
  • 1 svar
  • 88 visningar

Det är jättekrångligt att söka efter slagna telefonnummer. Använder man sökfunktionen stäcker den sig enbart 3-4 månader tillbaka. Går jag in på fakturor saknas telefonnummer första kvartalet 2023. Jag vill på ett enkelt sätt få ut samtlista under 2023 som underlag för nedlagt arbete. 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 😉, @StefanB 

Vad jag kommer ihåg , så är det dom 6 senaste månadernas faktura man kan få ut samtalshistoriken på . Sen försvinner dom i hänsyn av GDPR. Är ju möjligtvis om gjorda Autogiro / E-fakturor hos sin bank har kvar den informationen längre.

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 31 oktober 2023

Hejsan 😉, @StefanB 

Vad jag kommer ihåg , så är det dom 6 senaste månadernas faktura man kan få ut samtalshistoriken på . Sen försvinner dom i hänsyn av GDPR. Är ju möjligtvis om gjorda Autogiro / E-fakturor hos sin bank har kvar den informationen längre.

/F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies