Skip to main content
Besvarat

Ställa in samtals-ID schema

  • February 6, 2023
  • 3 svar
  • 58 visningar

Hej.

 

Går det att göra någon form av periodisering av Samtals ID. Då man tex ringer ut från ett nummer på arbetstid och ett annat utanför arbetstid. Så man slipper ändra det manuellt varje gång?

Bäst svar av Qwirks

Det går att ställa in ett schema så att du visar ett nummer när du ringer ut under arbetstid och ett annat nummer under övrig tid. Se länkad guide för mer information.

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf

3 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • February 9, 2023

Forum|alt.badge.img+37
  • Ambassadör
  • Svar
  • February 9, 2023

Det går att ställa in ett schema så att du visar ett nummer när du ringer ut under arbetstid och ett annat nummer under övrig tid. Se länkad guide för mer information.

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • February 15, 2023

Vilken koll ni har!😎