Besvarat

Status på nummerflytt

  • 1 May 2018
  • 3 svar
  • 475 visningar

Hej jag ska få ett nummerflyt på mitt abonemang men jag förstår inte riktigt när de kommer stt ske? Med vänlig hälsning, emelie
icon

Bäst svar av Erik 1 May 2018, 18:23

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

om du har ett inlogg till Mitt3 kan du se det där. Då loggar du in, väljer abonnemang och sedan under "Inställningar" ska ett val finnas för nummerflytt och nummervisning.

Ett SMS ska också ha skickats ut när nummerflytten blivit godkänd med tid och datum.

Hittar du något? 🙂
Hej
nej tyvärr de ända som står är datumet det godkändes och sen att nummerflytten kommer genomföras men inte när?
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej @Emeliejr, varmt välkommen till 3Community!
Tack för din fråga och bidrag till forumet.

Hej,

om du har ett inlogg till Mitt3 kan du se det där. Då loggar du in, väljer abonnemang och sedan under "Inställningar" ska ett val finnas för nummerflytt och nummervisning.

Ett SMS ska också ha skickats ut när nummerflytten blivit godkänd med tid och datum.

Hittar du något? :)


Det låter väldigt underligt, loggar du in med din email adress? Precis som @Pettersson skriver så ska det finnas ett datum där.

Har du möjlighet att kika igen? Följ samma anvisningar och leta sedan efter "Preliminärt datum" under raden "Status för nummerflytt".

Återkom gärna och berätta hur det har gått. ☺️

Svara