Skip to main content
Besvarat

upptaget när jag pratar i telefon

• 30 juni 2021
  • 2 svar
  • 665 visningar

hej, 

Jag har precis pratat med kundservice för att få hjälp med att ändra inställningar så att det tutar upptaget när jag pratar i telefon. (Om jag inte kan svara får gärna svararen gå igång)

Men jag fick till svar att det inte går att få upptaget med Tre. Jag har ju läst här att fler fått hjälp med det. Jag har en ny Iphone SE. Hör gör jag?

Bäst svar av Jocke

Hej @Dircar och välkommen till forumet.

Det går alldeles utmärkt att ordna i sitt 3Svar så att det blir tutar upptaget.

För stunden är det en ändring som inte går att genomföra själv utan ändringen måste ske direkt via kundservice. Det går lika bra att ringa, mejla eller chatta in.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 1 juli 2021

Hej @Dircar och välkommen till forumet.

Det går alldeles utmärkt att ordna i sitt 3Svar så att det blir tutar upptaget.

För stunden är det en ändring som inte går att genomföra själv utan ändringen måste ske direkt via kundservice. Det går lika bra att ringa, mejla eller chatta in.

hko
  • Rookie
  • 9 kommentarer
  • 27 februari 2024

*21#

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies