Skip to main content
Nykomling
April 28, 2023
Besvarat

vidarekoppla samtal

• April 28, 2023
  • 3 svar
  • 561 visningar

Försöker vidarekoppla samtal från Android och får meddelande “Felaktiga samtlasinställningar” - Nätverks- eller SIM-kortsfel.

Bäst svar av JeppePeppe

Trycker på telefon → tre prickar → Inställningar → Konton för samtal → Inställningar för vidarebefodran (då får jag fel meddelande).

Hej @Vidarekoppla samtal! Ledsen för sent svar.

Det kan vara att det inte är inställt i abonnemanget från vårt håll. Hör gärna av dig till kundservice här, så hjälper dem dig! 😊

3 svar

Ambassadör
    April 28, 2023

På vilket sätt försöker du vidarekoppla samtalen? Om du beskriver steg för steg hur du gör kan vi säkert hjälpa dig bättre.

Nykomling
    April 28, 2023

Trycker på telefon → tre prickar → Inställningar → Konton för samtal → Inställningar för vidarebefodran (då får jag fel meddelande).

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    May 10, 2023

Hej @Vidarekoppla samtal! Ledsen för sent svar.

Det kan vara att det inte är inställt i abonnemanget från vårt håll. Hör gärna av dig till kundservice här, så hjälper dem dig! 😊

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.