Mitt namn är Edvard Sandquist
Hej jag vill ha mitt nummer på tjänster som hitta.se och .
Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Halloj där @Edvard Sandquist ,
Varmt välkommen till vårt härliga forum!
Detta är ett öppet forum där man hjälper varandra svara på frågor och funderingar samt diskuterar frågor kring Tre och dylikt. Kundservice finns alltså inte närvarande här i forumet så när det kommer till att ändra saker som nummerupplysning i detta fall behöver man antingen kontakta kundservice eller göra det via Mitt3.
Om du behöver kontakta kundservice gällande detta når du dom på telefon eller chatt här.
Varmt välkommen till vårt härliga forum!
Detta är ett öppet forum där man hjälper varandra svara på frågor och funderingar samt diskuterar frågor kring Tre och dylikt. Kundservice finns alltså inte närvarande här i forumet så när det kommer till att ändra saker som nummerupplysning i detta fall behöver man antingen kontakta kundservice eller göra det via Mitt3.
Om du behöver kontakta kundservice gällande detta når du dom på telefon eller chatt här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.