Hej, de lovade mig mitt gamla nr men nu har jag fått ett nytt. Hur löser ni detta?
bRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
bRedigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Eva62 , varmt välkommen till 3Community!
Om du nyligen tecknat ett abonnemang hos oss och tidigare haft ditt nummer hos en annan operatör så har det förmodligen lagts in en nummerflytt av ditt tidigare nummer. En nummerflytt tar oftast mellan 4-6 dagar från det att ditt nya abonnemang har aktiverats, under tiden så har du ett tillfälligt nummer som du har fått av oss. Du kan läsa på mer om nummerflyttar i den här artikeln.
Du ska få ett SMS med information gällande din nummerflytt så snart som den registrerats hos bägge operatörer. Om du inte mottagit något SMS ännu så kan jag rekommendera dig att kontakta vår kundservice så hjälper de dig vidare så att du får behålla ditt tidigare nummer.
Om du nyligen tecknat ett abonnemang hos oss och tidigare haft ditt nummer hos en annan operatör så har det förmodligen lagts in en nummerflytt av ditt tidigare nummer. En nummerflytt tar oftast mellan 4-6 dagar från det att ditt nya abonnemang har aktiverats, under tiden så har du ett tillfälligt nummer som du har fått av oss. Du kan läsa på mer om nummerflyttar i den här artikeln.
Du ska få ett SMS med information gällande din nummerflytt så snart som den registrerats hos bägge operatörer. Om du inte mottagit något SMS ännu så kan jag rekommendera dig att kontakta vår kundservice så hjälper de dig vidare så att du får behålla ditt tidigare nummer.
Hur blir det m mitt abbonemang på telia ? Det går inte ut förräns 11 augusti 2020 . Ska jag betala dubbelt abbonemang fram till dess ? Fattar inte
Hur blir det m mitt abbonemang på telia ? Det går inte ut förräns 11 augusti 2020 . Ska jag betala dubbelt abbonemang fram till dess ? Fattar inte
Jag rekommenderar att du kontaktar kundservice för att se över hur ditt avtal ser ut och även faktureringen.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.