F.A.Q.

iPhone 11 - Frågor om leverans

  • 30 September 2019
  • 0 svar
  • 7793 visningar

Användarnivå 7
Emblem +10
  • Pensionerad Moderator
  • 719 kommentarer

Hejsan alla fantastiska Tre-kunder!

Det var väldigt många iPhone-fans som slog till på våra fantastiska förköpserbjudanden på iPhone 11 och iPhone 11 Pro. Och vi lovar, vi gör allt vi kan för att kunna leverera alla beställningar så snabbt som möjligt.

Här kommer svar på vanliga frågor om leveranserna:


Hur funkar det med leveranser?
Din leveranstid beror på en del olika faktorer såsom vilken modell / färg / minnesstorlek du valt och vilken tid du beställde den. Viktigt att veta är att varje modell/färg/minnesstorlek har en egen kö och exakt hur många av just din modell vi får in ifrån Apple vet vi dessvärre inte till 100%.


Jag och min vän/familjemedlem beställde samtidigt men har inte fått dem samtidigt
Varför då?

Säg att du beställde en iPhone 11 64GB Lila och din vän/familjemedlem beställde en iPhone 64GB vit samma dag och ungefär samma tid på dygnet. Då hamnar din beställning i kön för den lila modellen och din väns/familjemedlems beställning hamnar i kön för den vita. Om vi få får in till exempel 10 st. lila och 20 st. vita så finns det risk att den vita kommer fram först om samtliga 10 lila beställdes före dig.


Kan jag på något sätt ta reda på något exakt leveransdatum för just min beställning?
Vi jobbar för fullt med att håller alla våra kunder informerade via sms, mejl, tre.se, Facebook, Kundservice, osv men dessvärre har vi inte några exakta datum som vi kan utlova.
Det vi kan lova är att vi är extremt måna om att ni ska få er leverans så fort som det bara går. Så fort de inkommer till vårat lager ser vi till att snabbt och smidigt skicka iväg dem till er.

 



Klicka här för att söka på just din order och se den leveransinformation som vi har tillgång till i dagsläget. Detta är precis samma information som vår Kundservice har kring leveransinformation.


Det här ämnet är stängt för kommentarer