Skip to main content
Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
October 28, 2019

AirPods Pro!

• October 28, 2019
  • 12 svar
  • 3637 visningar

Apple drog en minirövare och lanserade idag sina “super”lurar AirPods Pro. 

Trådlös laddning. 

“Noise Cancellation” 

“Noise Chanelling” (Dvs att du kan höra “igenom” hörlurarna och inte behöver ta av dem för att till exempel svara på en fråga eller liknande. 

Apple lovar ruggigt bra ljud och liknande. 

Detta paketet kostar sinnesrubbade 3200:- Men om jag ska lita på magkänslan så kommer dessa lurar leverera ordenligt. Men frågan är om det riktigt är värt det för gemene man. DÅ man kan få en Apple Watch Series 3 för mindre pengar. 

12 svar

Superhjälte
November 1, 2019

@Chipsgeneralen Nu har jag inte testat Powerbeats Pro, men ja. Jag har visserligen inte gillat när man har en bygel runt öronen. Ljudmässigt kan nog Powerbeats Pro prestera bättre, men möjligheten till ANC så är nog AirPods Pro ett val som fungerar mer i fler situationer kan jag tro.

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓
Chipsgeneralen
Superhjälte
ChipsgeneralenSuperhjälteTrådskapare
Superhjälte
November 1, 2019

Kan tänka för dig som flyger runt så mycket och har det bruset att det verkligen är en värdefull funktion själv har jag aldrig testat det! :) Sjukt kul med intryck! 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.