Hej!
Beställe nya AirPods nu i helgen och råkade använda mitt tillfälliga nummer som SMS-avisering innan min nummerflytt hade skett. Någon som vet om man kan lösa detta eller om det går att ändra? Avin borde väl komma på postappen ändå tänker jag?
Hej!
Beställe nya AirPods nu i helgen och råkade använda mitt tillfälliga nummer som SMS-avisering innan min nummerflytt hade skett. Någon som vet om man kan lösa detta eller om det går att ändra? Avin borde väl komma på postappen ändå tänker jag?
Bäst svar av Pettersson
du kan inte ändra telefonnummer för SMS-aviseringen. Du bör dock kunna se beställningen och kollinummer inne på Mitt3, detta kan du sedan lägga till i Postnord-appen. 🤳
För att ett paket automatiskt ska dyka upp i appen behöver numret eller mailadressen stämma överens med vad du verifierat i appen. Beroende på hur avsändaren anger informationen räcker det ibland inte med endast telefonnummer - utan mailen behövs också (eller tvärt om). Kollinumret går däremot alltid att lägga till 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.