Vi kan dessvärre inte bekräfta något leveransdatum såsom det ser ut idag. Målet är att skicka ut dem tillsammans med telefonen, men om inte det är möjligt skickas de i efterhand som delleverans. Du får givetvis ett SMS samt notis i postnords app så att du lätt kan spåra den när det är dags.
Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?
Tja får min iphone 11 förhopningsvis nästa vecka då den är skickad från lagret nu men undrar om airpodsen kommer komma med eller om jag behöver vänta ännu mer.
Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?
Ja det var märkligt @danni Du tog alltså en iPhone 11 med obegränsad surf under tiden då denna kampanj var aktiv? Jag rekommenderar att slå en pling till kundservice för att kontrollera så att allt stämmer
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Ja det var märkligt@danni Du tog alltså en iPhone 11 med obegränsad surf under tiden då denna kampanj var aktiv? Jag rekommenderar att slå en pling till kundservice för att kontrollera så att allt stämmer
Ja, jag beställde två iPhone 11 Pro exakt samtidigt. Har fått bekräftat att jag ska få AirPods till bägge, men det följde bara med till den ena. Jag får slå en pling. Tur jag köpte två par AirPods Pro i förra veckan också så jag inte behöver hålla telefonen i handen som någon annan plebej 🤣
Ja, jag beställde två iPhone 11 Pro exakt samtidigt. Har fått bekräftat att jag ska få AirPods till bägge, men det följde bara med till den ena. Jag får slå en pling. Tur jag köpte två par AirPods Pro i förra veckan också så jag inte behöver hålla telefonen i handen som någon annan plebej
Hmm, märkligt! Jo men slå en pling och dubbelkolla så inget tokigt skett. Jag tror dock att de är påväg
Haha härligt! Har du fått hem dem? Om så är fallet, Är du nöjd med dem?
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!