Skip to main content
Nykomling
October 1, 2019
Besvarat

Airpods leverans

• October 1, 2019
  • 17 svar
  • 2859 visningar
Vad är leveranstiden på AirPods som man fick på köpet när man förköpte iPhone 11?
Bäst svar av JeppePeppe
Hejsan @Elin33! Varmt välkommen till forumet 😁

Vi kan dessvärre inte bekräfta något leveransdatum såsom det ser ut idag. Målet är att skicka ut dem tillsammans med telefonen, men om inte det är möjligt skickas de i efterhand som delleverans. Du får givetvis ett SMS samt notis i postnords app så att du lätt kan spåra den när det är dags.

Håller tummarna om att du får den inom kort!

17 svar

Rookie
November 1, 2019

Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?

Nykomling
November 1, 2019

Tja får min iphone 11 förhopningsvis nästa vecka då den är skickad från lagret nu men undrar om airpodsen kommer komma med eller om jag behöver vänta ännu mer.

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 4, 2019

Hejsan @basse85 ! Jag flyttade din fråga till denna befintliga tråd, besvarar den din fråga? :relaxed:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 4, 2019

Idag fick jag den andra telefonen. Den här gången låg det AirPods i paketet. Men de AirPods som hörde till den telefon jag redan fått har inte kommit än! Är inte det lite märkligt?

Ja det var märkligt @danni :thinking:
Du tog alltså en iPhone 11 med obegränsad surf under tiden då denna kampanj var aktiv? Jag rekommenderar att slå en pling till kundservice för att kontrollera så att allt stämmer :nerd:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
November 4, 2019

Yes, tack så mycket. Ska äntligen åka och hämta ut telefonen i eftermiddag, får se om det ligger ett par hörlurar där i eller inte :)

Rookie
November 4, 2019

Ja det var märkligt@danni :thinking:
Du tog alltså en iPhone 11 med obegränsad surf under tiden då denna kampanj var aktiv? Jag rekommenderar att slå en pling till kundservice för att kontrollera så att allt stämmer :nerd:

Ja, jag beställde två iPhone 11 Pro exakt samtidigt. Har fått bekräftat att jag ska få AirPods till bägge, men det följde bara med till den ena. Jag får slå en pling. Tur jag köpte två par AirPods Pro i förra veckan också så jag inte behöver hålla telefonen i handen som någon annan plebej 🤣

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 4, 2019

Ja, jag beställde två iPhone 11 Pro exakt samtidigt. Har fått bekräftat att jag ska få AirPods till bägge, men det följde bara med till den ena. Jag får slå en pling. Tur jag köpte två par AirPods Pro i förra veckan också så jag inte behöver hålla telefonen i handen som någon annan plebej 🤣

Hmm, märkligt! Jo men slå en pling och dubbelkolla så inget tokigt skett. Jag tror dock att de är påväg :grin:

Haha härligt! Har du fått hem dem? Om så är fallet, Är du nöjd med dem?