Alternativ till fodral för telefon!

  • 6 November 2018
  • 2 svar
  • 334 visningar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, tänkte bara tipsa om Dbrand som är ett kanadensiskt företag. Dem gör speciellt skurna fodral/skins till en uppsjö med olika produkter. Och det är ett fantastiskt alternativ till skal/bulkiga fodral. Jag använder mig själv av dessa och myser varje gång jag tar upp min telefon. Snygga, otrolig passform och lätta att applicera.
Det enda negativa är att Tullavgiften kan bli lite dryg så jag skulle rekommendera att typ beställa några skins i stöten och kanske göra det med en polare, så man kan dela på kostanden för tull.

Ett superalternativ för den som vill skydda telefonen mot repor (det skyddar inte mot tapp eller likande) och kanske sätta en personlig prägel på sin telefon!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Toppentips @Chipsgeneralen! Är man inte den som tappar sin mobil allt för ofta men är rädd för repor så är det ju grymt alternativ. Mobilen behåller sin form samtidigt som man slipper vara lika noga med att lägga mobilen i samma ficka som nycklar eller mynt.

Gillar att man kan välja skin olika kombinationer för kameran.



Du skriver att det det är rätt enkelt att applicera, kikade på ett par instruktionsklipp och måste ändå säga att det ser ut att vara något avancerat. Finns det tid att göra om det (innan det stelnar) om man råkar applicera det snett?

Du får gärna dela ett par bilder på din mobil om du kan! Nyfiken ☺️
Användarnivå 7
Emblem +38
Första gången jag gjorde blev det inte svinbra (då gjorde jag med det som lade sig runt hela telefonen)) men om man har en iPhone X eller likande android ( typ razer) så är den som bara är baksida väldigt lätt att applicera, och det känns som att om man bara tar sin tid och har en hårtork nära finns det rött bra felmarginal. Det känns inte som att man behöver varken stressa eller vara jätterädd för att sätta lite snett.
Tycärr har jag inte det jag beställt kommit hem ännu så på min nya telefon har jag ej detta applicerat.

Men Här är några bilder från twitter
det understa heter Matrix och deb översta skulle jag påstå är matt black.

Det skin jag har kört på både min telefon. Och även mitt Nintendo switch är black camo, som är fruksatsvärt snyggt. En annan favorit är dragon skin som kändes väldigt fint i textur. Men svårare att applicera då materialet kändes stelare!

Svara