Jag beställde en iPhone 16 PRO via telefon hos er i slutet av november. Jag skulle då även få utskickat AirPods, skärmskydd och skal. Allt utom AirPods en har levererats. Har varit i kontakt med er över telefon och de ska ha lagts en beställning 4e december men den har fortfarande inte skickats ut och fick till mig att de fanns i lager. Jag åker utomlands en längre period i slutet av december och behöver därför få dessa levererade innan dess. När skickas dessa?
beställning av airpods
Bäst svar av Limpen
Hej
Det var konstigt 😕
Lagrets status uppdateras med jämna mellanrum, men det kan hända att detta visat fel då du var i kontakt med vår kundservice.
Jag passade på att kika lagerstatus för samtliga AirPods vi säljer:
Airpods 4 - fåtal kvar i lager.
AirPods 4 ANC (brusreducerande) - slut i lager, ingen uppskattad leveranstid.
AirPods 3rd gen - slut i lager, ingen uppskattad leveranstid.
AirPods 2nd gen - slut i lager, ingen uppskattad leveranstid.
Airpods Pro 2nd gen - flertalet kvar i lager.
Som du ser ekar det dessvärre tomt på många ställen, dessutom finns här ingen uppskattning för när lagret fylls på.
Om de hörlurar du beställt finns i lager enligt ovanstående lagerstatus rekommenderar jag dig att kontakta vår kundservice på nytt för att säkerställa att ordern inte avbrutits.
Om de hörlurar du beställt inte finns i lager har du förklaringen där. Då du ska utomlands är min rekommendation att använda dig av Postnords applikation så snart du får en avisering gällande leveransen. Där kan du identifiera dig med Bank-ID för att få fram en QR-kod som du kan skicka till en kompis/anhörig som därefter kan hämta ut ditt paket åt dig. Detta gäller såklart om du själv inte hinner hämta ut hörlurarna.
Skulle det vara så att du inte vill ha hörlurarna, förutsatt att de inte hinner levereras innan du åker iväg, rekommenderar jag dig att nyttja din ångerrätt. Din ångerrätt gäller i 14 dagar så länge hörlurarna inte är köpta i butik. Du kan då bara låta hörlurarna ligga kvar hos postombudet så skickas dessa tillbaka till oss.
Hoppas att detta var till hjälp och besvarade din fråga. Tveka inte på att återkomma om det dyker upp någon fråga eller fundering! 🙂
// Vi har flyttat ditt inlägg till Smartklockor och tillbehör för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.