Besvarat

Ej fått hörlurar som skulle ingå med Samsung S9

  • 27 November 2018
  • 3 svar
  • 476 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Någon som köpt Samsung S9 och inte fått trådlösa hörlurar på köpet som annonsen utlovade?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör
icon

Bäst svar av Nils 4 December 2018, 12:41

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

om du har köpt en telefon under en kampanj där något skulle ingå kan det ibland vara så att du själv behöver genomföra beställningen i någon av de appar som telefontillverkaren levererar telefonen med.

Mitt bästa tips i ditt fall är att du kontaktar 3. Här kan du skriva till 3. Det går även bra att ringa om du önskar. 🙂
Jag gjorde detsamma stod att lurarna skulle ingå med s9 för 399:- per månad med abonnemanget surfa 50gb men det var aldrig med på orderbekräftelse och kan nu inte styrkas.

Tog ju inte skärmbild på våran innan jag på den i kundvagnen.

TRE kundservice nekar till allt då det inte kan styrkas på ordern.

Så lurad på köpet helt enkelt istället för lurar.
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @McAge 👋🏻

På det erbjudande vi hade gällande 3Surfa 50GB och en Samsung Galaxy S9 för 399 kr/månad under Black Week ingick det ej några hörlurar.

Jag skickar med en bild saxat från vår Facebook-sida gällande erbjudandet där du kan se att det ej erbjöds några hörlurar:



Detta är något som gäller alla som gjorde en beställning på erbjudandet, så det är ingen som har mottagit dom.

Vi hade dock erbjudande gällande hörlurar av märket VAINS också, men det gällde på andra telefonmodeller som det inte redan var kampanj på.

Svara