Skip to main content
Nykomling
December 19, 2019
Besvarat

Erbjudande med Playstation 5

• December 19, 2019
  • 3 svar
  • 6600 visningar

Ni hade ett erbjudande med att kunna köpa en ps4 vid tidigare tillfälle, kommer ni att göra något liknande ned ps5?

Hoppas det iallafall.

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

tror tyvärr inte att 3 går ut med information om kommande kampanjer. Det bästa är om du håller koll på tre.se - vad som kommer vet man ju aldrig! Håller tummarna att de kommer med något kul tillsammans med Sony när PS5 släpps officiellt, vilket verkar bli under nästa år. 🤞🎮

3 svar

Superhjälte
    December 19, 2019

Hej,

tror tyvärr inte att 3 går ut med information om kommande kampanjer. Det bästa är om du håller koll på tre.se - vad som kommer vet man ju aldrig! Håller tummarna att de kommer med något kul tillsammans med Sony när PS5 släpps officiellt, vilket verkar bli under nästa år. 🤞🎮

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓
    MrNibyTrådskapare
    Nykomling
    December 19, 2019

Nej det tror jag inte heller. Men man kan ju alltid hoppas

Chipsgeneralen
    Superhjälte
    Superhjälte
    December 20, 2019

Hej, vet att frågan är besvarad men jag är en sådan obotlig nörd att jag måste typ spekulera lite ändå! Haha 

Jag skulle tippa på att Sony om kanske 3 år när de släpper en "billigare" variant av ps5 och släpper en ny Flaggskepps-telefon kanske kommer ha den dealen. Men skulle inte vänta på att köpa ps5 om man är sugen på en deal! 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.