Hej,
Den 5:e augusti lanserade Samsung sin Galaxy Watch 3. Fungerar ert esim även till denna modell som den gör för Samsung Galaxy Watch?
Samsung artikelnummer på nya klockan: SM-R855FZSAEUD
Hej,
Den 5:e augusti lanserade Samsung sin Galaxy Watch 3. Fungerar ert esim även till denna modell som den gör för Samsung Galaxy Watch?
Samsung artikelnummer på nya klockan: SM-R855FZSAEUD
Halloj
Jajjemän! Klockan kommer förinstallerad med eSIM, och det går suveränt att synka klockan med våra mobilabonnemang
Samsung galaxy watch vs iPhone. Nu har jag och troligen många kunder haft en klocka nästan 2 år, jag förstår att ibland kan man stöta på hinder trots att man som operatör haft dialog med respektive företag som tillverkar dem olika produkterna och tekniska problem uppstår. Men att man ej kan efter såpass lång tid kunna använda esim som är en ganska väsentligt del att man köpte klockan fortfarande inte löst samsung galaxy watch esim tjänst med Apple iPhone är väldigt störande och många önskar nog att 3 ser över någon form av kompensation som exempelvis man erbjuder tillbehör från samsung eller Apple där ni möjligtvis efter överenskommelse med respektive företag som troligen varit för snabba att ge er tekniska löften att det ej kommer finnas hinder för funktionaliteten att kompensera er som i sin tur inte blir en enbart 3 kostnad utan alla parter får enas om att i mitt tycke erbjuda exempelvis trådlösa lurar etc på så sätt blir kostnaden lägre då deras kostnad för tillverka egna produkter är väldigt låga med vad dem säljs i handel.
tycker det är dags att ni börjar att pressa dem för så att Deras varumärke inte får dåligt rykte och 3 oxå kan behålla att man är den operatören som mitt egna tycke och kund sedan er start alltid ansett vara en riktigt bra operatör. Jag vet att majoriteten av kunder i ert område byter operatör väldigt ofta så vi som varit trogna sedan start är få och varit / är en form av ambassadörer när man rekommenderar er för bekanta.
hoppas ni kan återkomma med svar när ni har med ansvariga tagit beslut och har en lösning för oss drabbade ni bör se oxå ha i omtanke lojala kunder vs dem som kommer o går till andra operatörer.
tack för ordet
önskar er det bästa
mvh
david Werner
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.