Skip to main content
Besvarat

Galaxy Watch 7 44mm

• 17 januari 2025
  • 2 svar
  • 63 visningar

Hej, har beställt galaxy watch7 44mm men den skickas inte? Är den slut på lager, när kommer den isåfall in?

Bäst svar av JeppePeppe

Jag kikade på lagerstatusen internt lite fort ​@Freddy88! Jag kan se att de är tillfälligt slut i lager, men att de beräknas skickas ut nästa vecka (vecka 4)✌

Hoppas du blir nöjd med klockan! Min kollega har nyligen skaffat den och är riktigt nöjd! 

Visa original

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Freddy88 skrev:

Hej, har beställt galaxy watch7 44mm men den skickas inte? Är den slut på lager, när kommer den isåfall in?

@Freddy88 Välkommen till 3Community 🎉

Ring till kundtjänst direkt och fråga om lagerstatus 🙌 0735-300 538

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 17 januari 2025

Jag kikade på lagerstatusen internt lite fort ​@Freddy88! Jag kan se att de är tillfälligt slut i lager, men att de beräknas skickas ut nästa vecka (vecka 4)✌

Hoppas du blir nöjd med klockan! Min kollega har nyligen skaffat den och är riktigt nöjd! 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies