Skip to main content

Jag fick ett presentkort då jag förlängde mitt abonnemang hos 3. Jag använde det för att köpa Happy plugs air1 ZEN på er hemsida. När de kom lyckades jag inte få dem att få kontakt med någon av mina blåtandsprodukter. Jag ringde till 3 och tillsammans med en av era medarbetare provade vi allt under säkert en halvtimma utan att lyckas. Det slutade med att jag fick ett telefonnummer att ringa men där får jag, på engelska, veta att det inte finns någon som kan svara. 

Hur gör jag för att komma tillrätta med problemet? Min förväntning var att köpa hörlurar och njuta av ljudet i dem, inte att sitta i telefonköer och prova om och om igen utan något resultat.

Med vänlig hälsning, Ronny Lilja 

Hejsan , @Xrylilja 

 

Vad är det för blåtandprodukter du nämner som du har ? Mobil osv . 

Funkar de inte alls så som länken , eller vad för vägar har ni testat .

How do I pair my Zen Air One?
 
 
 
Bildresultat för happy plugs air 1 zen won't connect
More videos on YouTube
  1. Charge. Before pairing Air 1 Zen to your bluetooth enabled device, make sure the Air 1 Zen charging case has been charged for a couple of minutes.
  2. Pair the Earbuds. Open the charge case and keep the earbuds in place to enter pairing mode. ...
  3. Activate Bluetooth.

 

Om det inte funkar .

 

https://happyplugs.zendesk.com/hc/en-us/articles/4402184840722-Air-1-Zen-How-to-Reset

Alternativ :

 

“To do this: Delete Air 1 from you Bluetooth devices' list. Put earbuds back to the case and wait for 10-15 seconds. When you take (both) earbuds out of the case, they should be able to pair correctly. “

https://happyplugs.zendesk.com/hc/en-us/articles/360026292374-Air-1-Left-and-Right-don-t-connect-with-each-other

 

Har det testat att ta kontakt via denna länken nedan till deras support ?

 

tps://se.happyplugs.com/products/air-1-zen-black

 

 

Mvh F


Lämna en kommentar