Skip to main content
Nykomling
May 10, 2018
Besvarat

Kan inte starta Defunq Duo

• May 10, 2018
  • 6 svar
  • 2522 visningar
Tjenare har fått hem ett par defunq duo som inte vill starta efter att jag laddat dem! Under tiden jag laddar dem då står dem å blinka
Bäst svar av Nils
Hej Balthazar!

Vi säljer som operatör ej dessa högtalare. Har du köpt dessa via en återförsäljare, behöver du se över detta direkt med dom.

6 svar

Johnny
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
May 14, 2018
Hej @Balthazar, och varmt välkommen till 3Community!
Tack för ditt bidrag.

Jag kan dessvärre endast hitta sparsamt med information gällande Defunc Duo-högtalarna, men som jag förstått av informationen som vi kunnat hitta så är installationsprocessen något utmanande även med manual. 😰

Var någonstans har du köpt högtalarna?
BalthazarTrådskapare
Nykomling
July 8, 2018
Mina defunc duos bara blinkar när jag kopplar in dem på laddning. Och dem laddar inte, har haft dem i 10 h nu och ej startbara hjälp..... Vi fick dem utav er
BalthazarTrådskapare
Nykomling
July 8, 2018
Vi fick dem av tre när vi tecknade ett nytt abonnemang
Nils
Moderator
NilsModeratorSvar
Moderator
July 10, 2018
Hej Balthazar!

Vi säljer som operatör ej dessa högtalare. Har du köpt dessa via en återförsäljare, behöver du se över detta direkt med dom.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
January 11, 2019
hej!
undrar hur Baltazar löste sitt problem... jag har exakt samma!
Jocke
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
January 14, 2019
hej!
undrar hur Baltazar löste sitt problem... jag har exakt samma!

@Balthazar löste det sig för dig?
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.