Skip to main content
Fråga

Leveransinformation Airpods

  • 18 december 2024
  • 1 svar
  • 134 visningar

Beställde Airpods 4 ANC i butik 1/12 och blev lovad leverans för jul. Ligger fortfarande som “beställning mottagen”. 

Hur är det möjligt att man inte ens kan få ett förväntat leveransdatum?

1 svar

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 142 kommentarer
  • 18 december 2024

Hej ​@JohanPS och välkommen till 3Community 👋🏻

Om 3Butiken har produkten som du köper i lager, ska du få denna överlämnad direkt i kassan. Om det är så att butikslagret är tomt bokas istället en leverans från vårt centrallager. Det verkar som att det är det sistnämnda som gäller i ditt fall.

Tyvärr är centrallagret även tomt för tillfället. Jag kollade snabbt med vårt centrallager för en statusuppdatering och fick till svar att vi får kontinuerliga leveranser från tillverkaren. Eftersom många har beställt inför julen prioriterar vi att skicka ut till de kunder som står först i kön.
Vi uppskattar att hörlurarna skickats ut till samtliga kunder i början/mitten av januari.

Det är en mindre optimal situation, och jag beklagar verkligen detta. Vi ska egentligen aldrig garantera en leveranstid, snarare uppskatta denna då lagerstatusen snabbt kan ändras och inte alltid stämmer med det vi kan se.

Hoppas att detta var till hjälp! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies