Skip to main content

Jag har läst flera som haft problem med att byta ut sitt skärmskydd hos zagg trots livstidsgaranti på det. Jag anser att man borde fått information om att man för det första måste beställa det genom tillverkaren och för det andra att man själv får stå för frakten hit för det nya skyddet och att man i vissa fall dessutom behöver skicka tillbaka det gamla OCH stå för frakten tillbaka på det också. Varför får man ingen info om detta när man blir erbjuden det över telefon? Klart många säger ja när man inte får den infon. Tror nog många gärna skulle vilja veta att det kostar att få hem ett nytt skydd trots att just skyddet byts ut gratis… Det blir ju en kostnad man inte räknat med för att man inte blir ordentligt upplyst, samt att det inte ens är genom ER man får det utbytt, utan måste registrera genom annan sida osv.

Håller helt med dig. Jag fick uppgiften om att det bara var att höra av sig om skärskyddet gick sönder. Imorse var plockar framme och jag tappade mobilen i backen. Tänkte att det skulle vara enkelt fixat att få ett nytt skärmskydd men så verkar det ju inte alls vara…. 


Har detta något med Tre att göra?


Ja de som säljer dessa skydd när jag köpte min mobil, och att man bara enkelt skulle få ett nytt skärmskydd om man behövde… man upplyste inte om att det inte var genom tre vilket jag verkligen uppfattade det som. Var tydlig att jag inte ville ha något krångel o det skulle det inte vara försäkrade säljaren mig. Så ja, enligt mig har det med tre att göra 


Lämna en kommentar