Skip to main content
Nykomling
September 13, 2018

När kommer eSIM till Galaxy Watch?

• September 13, 2018
  • 225 svar
  • 60694 visningar
Hej
Jag undrar när 3 kommer att lansera esim? Jag tänker på Samsung galaxy watch som kommer snart.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

225 svar

Rookie
September 6, 2019
About fucking time! 😛
Rookie
September 6, 2019
Hallelujah!
Rookie
September 6, 2019
❕UPDATE

Vi börjar närma oss lansering och som det ser ut just nu kommer vi att kunna erbjuda eSIM anslutning för Galaxy Watch & Galaxy Watch Active 2 någon gång under oktober 2019.

Toppen! 👌😀
Rookie
September 8, 2019
Vad kommer det kosta?
Erik
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
September 9, 2019
Vad kommer det kosta?

I skrivande stund har vi inga detaljer rörande tjänsten men det kommer mer information närmare/vid lansering av "Galaxy Watch anslutning". ☺️
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Rookie
October 5, 2019
Fantastiska nyheter! Det var verkligen på tiden. Jag var på vippen att byta till en annan operatör på grund av den sega lanseringen av e-sim till Galaxy Watch och den bristen på info kring detta!
Nykomling
October 7, 2019
Jag vill höja ett varningens finger att det inte verkar finnas någon gemensam ståndpunkt gällande lanseringsdatum för esim.
För jag var inne på Emporias 3Butik och frågade.
Gissa OM jag blev förvånad när personen sa att lanseringsdatumet är satt till någon vecka in i November.

Alltså jag påtalade att det står Oktober och det kunde han inte se i några system.
Så det låter som att olika datum fortfarande verkar florera internt hos TRE.
Jag tycker att det nu är dax för någon med befattning hos detta företag ställa sig och tala om vad som gäller och när vi kommer få det vi alla väntar på.
För nu är det enbart 3 som inte kommit till skott. Alla andra operatörer i Sverige har redan lanserat detta till sina kunder.
Jag kommer inte förlänga mina tjänster hos tre när de löper ut nästa gång.
Rookie
October 16, 2019

Peter Ö

Hur svårt kan det vara att erkänna misslyckande och istället tala om när det kommer och vad det eventuellt kostar. Vi är ju rätt många som undrar. Ringde support häromdagen och där visste man inte ens att det fanns i planerna och förnekade all kännedom om lansering. Skitdåligt!

Rookie
October 17, 2019
❕UPDATE

Vi börjar närma oss lansering och som det ser ut just nu kommer vi att kunna erbjuda eSIM anslutning för Galaxy Watch & Galaxy Watch Active 2 någon gång under oktober 2019.

Det gick sådär med det lanseringsdatumet också verkar det som, eller har jag fel?

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
October 17, 2019
❕

Det gick sådär med det lanseringsdatumet också verkar det som, eller har jag fel?

Jag längtar också efter lanseringen av esim men nu så är inte oktober riktigt över ännu. Det är några dagar kvar trots allt. 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.