Fråga

Problem med att upprätta ett mobilavtal på samsung galaxy watch 5 pro lte ( och fold 4)

  • 31 May 2023
  • 7 svar
  • 620 visningar

Hej har haft galaxy klocka sedan många år  aldrig vart några problem att skapa ett mobil avtal i mellan telefon och klocka , men nyinköpta samsung galaxy watch 5 pro lte går inte!  får bara meddelande “ Ajdå, något gick fel vi kommer åtgärda problemet så fort som möjligt 

och ja den är på mobilt nätverk och senaste uppdateringarna på både klocka och telefon  och ominstallerat samsung wearable  mmm mm

 

någon mer med samma tråkiga fel meddelande


7 svar

Ska tillägga att inte ens min gamla klocka som nollställdes går att upprätta mobilt heller

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @forse 

Om det inte fungerar enligt instruktionerna nedan. Så skulle jag råda dig att kontakta 3 Kundservice. Så dom får till sig om något inte står rätt till med tjänsten .

https://www.samsung.com/se/support/mobile-devices/activate-lte-service-for-your-samsung-galaxy-watch/

Här har du deras kontaktuppgifter. Snabbaste sättet att kontakta dom är via chatt skulle jag tänka mig .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F

Hejsan , @forse 

Om det inte fungerar enligt instruktionerna nedan. Så skulle jag råda dig att kontakta 3 Kundservice. Så dom får till sig om något inte står rätt till med tjänsten .

https://www.samsung.com/se/support/mobile-devices/activate-lte-service-for-your-samsung-galaxy-watch/

Här har du deras kontaktuppgifter. Snabbaste sättet att kontakta dom är via chatt skulle jag tänka mig .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F

Godmorgon yes de är underrättade  , fast det händer inte mycket tyvärr, men de jobbar väl på nån lösning får man hoppas

Jag har samma problem. 😔

Är detta ett problem som ligger hos tre? 

Jag har samma problem. 😔

Är detta ett problem som ligger hos tre? 

Måste det vara , försökte till och med  en äldre telefon och min äldre watch , samma fel meddelande , så man får hoppas de löser detta 

 

Ringde samsung i dag och jag hoppas att personen jag pratade med där inte visste vad han snackade om , för han sa att tre (3) inte längre är med på listan för kompatibilitet med Samsungs watch klockor 🤨

Det hoppas jag verkligen inte.😔

2/ 6 Så nu funkar det igen 🙏🚀💪

Svara