Skip to main content

Mitt skärmskydd som köptes i samband med förnyelse av abonnemang mm. för ca 1 år sedan har totalt gått sönder och trillat av skärmen. Skulle nu behöva ett nytt. Tror att skärmskyddets garanti skulle gälla en livstid. Min mamma var inne på vår lokala 3-butik och ville få hjälp angående detta. Hon fick höra att man skulle beställa nytt skärmskydd via tillverkarens webbsida. Trots den infon så vet jag inte hur man ska gå tillväga. Hur ska jag göra? 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör

Hej,

 

det stämmer bra att det är tillverkaren som sköter garantiärendena direkt. 

 

Jag skulle tro att det är Zagg som är tillverkaren av ditt skärmskydd. Om det stämmer, så ska du först registrera din produkt. Det kan finner du instruktioner för hur du gör här. När det är gjort kan du skapa ett ärende, information om hur du går tillväga för det finner du här. :)


Tack så mycket för hjälp & svar!! 


Lämna en kommentar