Hej,
Vi har två iPhone med skärmskydd som är trasiga. Vi har livstids garanti och önskar nu två nya skydd.
Vänligen
Jenni Jansson --------------
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Vi har två iPhone med skärmskydd som är trasiga. Vi har livstids garanti och önskar nu två nya skydd.
Vänligen
Jenni Jansson --------------
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Sida 1 / 1
Hej jenni_jansson!
Varmt välkommen till 3Community! :-)
Jag anar att detta avser just ZAGG-skyddet som har en livstidsgaranti. Utbytet sker direkt via ZAGG och du skapar då en ersättningsorder på ZAGG:s hemsida.
1. Gå till www.zagg.com/register
2. Registrera skärmskyddet
3. Beställ ett ersättningsskydd, du betalar då porto och expeditionsavgift
4. ZAGG skickar ett nytt skydd, och du skickar tillbaka det trasiga skyddet till ZAGG.
Varmt välkommen till 3Community! :-)
Jag anar att detta avser just ZAGG-skyddet som har en livstidsgaranti. Utbytet sker direkt via ZAGG och du skapar då en ersättningsorder på ZAGG:s hemsida.
1. Gå till www.zagg.com/register
2. Registrera skärmskyddet
3. Beställ ett ersättningsskydd, du betalar då porto och expeditionsavgift
4. ZAGG skickar ett nytt skydd, och du skickar tillbaka det trasiga skyddet till ZAGG.
Hej!
jag har också ett skärmskydd från Zagg som gått sönder, om jag begär ett nytt skärmskydd nu via garantin, fortsätter garantin gälla under hela bindingstiden eller hur var reglerna? Det är inte bara en engångsersättning om det skulle gå sönder igen menar jag?
jag har också ett skärmskydd från Zagg som gått sönder, om jag begär ett nytt skärmskydd nu via garantin, fortsätter garantin gälla under hela bindingstiden eller hur var reglerna? Det är inte bara en engångsersättning om det skulle gå sönder igen menar jag?
Hej
jag får upp detta meddelande när
jag försöker godkänna mitt köp på ZAGG. Ärendet är för att fö ett nytt skärmskydd. Någon som vet vad man ska göra. Har försökt i över 1 vecka nu.
Hej
jag får upp detta meddelande när
jag försöker godkänna mitt köp på ZAGG. Ärendet är för att fö ett nytt skärmskydd. Någon som vet vad man ska göra. Har försökt i över 1 vecka nu.
Hejsan
Hmm, jag har inte stött på detta tidigare. Blir det samma sak om du använder en annan webläsare?
Skulle problemet kvarstå kan du alltid kontakta deras support direkt via chat eller mail så ska du kunna få hjälp den vägen.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.