Väldigt missnöjd

  • 29 June 2022
  • 0 svar
  • 53 visningar

Jag har varit kund sedan tre började med abonnemang haft 2  abonnemang  samt abonnemang på mobilt bredband. Jag lämnade in en iwatch i början av maj som jag köpt i tre butik i Granby centrum i februari den slutade fungera. efter c:a 3-4 tog jag kontakt med tre och frågade vart min klocka var efter mycket letande så kom dom fram till att butiken glömt att skicka den. var inne och pratade med butiken tyckte jag vart väldigt nonchalant bemött samt personal var väldigt oseriösa. sa då upp det som gick att säga upp med tre eftersom jag ej tycker det var okej behandlat. Chefen i butiken lovade höra av sig så fort klockan kom åter. fick ett mejl från verkstaden för 2 veckor sedan att den var skickad. Min fru var inne i förra veckan och frågade om den kommit men fick till svar att jag får ett sms när den är inne till saken är att chefen i butiken lovat höra av sig så fort den kom. och jag skulle få ersättning för drygt dom 2 månaderna som klockan varit borta. i går den 28/6 gick jag förbi butiken och frågade bara på en chansning vart min klocka var då fanns den i butiken med en faktura att jag skulle betala 350-: för felsökning den var ny GARANTI. Kommer säga upp allt med jag har med 3 så fort jag kan. Vill ej bli behandlad på detta set.


Svar

Var först med att svara här nedanför!

Svara