Snabba nedladdningshastigheter i Slottskogen!
Finns det någon som har kommit upp i högre hastighet än 300 Mbit/s på LTE-A ??
Snabba nedladdningshastigheter i Slottskogen!
Finns det någon som har kommit upp i högre hastighet än 300 Mbit/s på LTE-A ??
Vet du om det var 38+38 eller 1+7+20 du använde? Det finns ju goda möjlighet att nå höga hastigheter i 3s 4G-nät om man befinner sig på rätt ställe i förhållande till siten och har bra hårdvara!
Jäklar! Där gick det undan kan man lugnt säga. Likt
Nu snart kommer en router som kan använda upp till 8 band samtidigt, då kommer vi nog att få se mer av ovan resultat, om man har goda förutsättningar naturligtvis.
Vänta bara tills jag testar runt 3 Huset.. med 5g
Hur ser ni vilka band , tdd 38+38 eller 1+7+20 ni är kopplade till osv ? :)
Jag får blygsamma 158,30 mbit/s , 9,45 mbit´s , 26.41 ms vid fönstret . Hyfsat centralt i Göteborg.
Och vart är 3 huset i Göteborg ni snackar om ? är de runt frölunda / mölndal där Gbg har sin 5g täckning som man ser på täckningskartan :)
En hastighet på 158Mbit/s får klassas som riktigt bra. Det är högre hastighet än vad jag kan tänka mig att många får. Att du får hastigheten centralt visar också att nätet är väl tilltaget på din plats, eftersom näten i centrala delar ofta är hårdare belastade till följd av fler användare.
Använd gärna appen “Speedtest” när du testar, istället för Bredbandskollen. Bredbandskollen-appen har blivit segare med åren.
3Huset är 3s huvudkontor, det ligger i södra Stockholm.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.