Skip to main content

Hejsan kollade på bredbandskollen.se för jag får inte längre någon hastighet på mitt 5G nät hemma, fick 2 mbit/sek vilket är under all tänkbar kritik, detta har hållt på ett tag och undrar vad det beror på? 

Hejsan kollade på bredbandskollen.se för jag får inte längre någon hastighet på mitt 5G nät hemma, fick 2 mbit/sek vilket är under all tänkbar kritik, detta har hållt på ett tag och undrar vad det beror på? 

@Oskoj Välkommen till 3Community 🎉

Är det för din mobil eller router? Har du gjort felsökning på din enhet, startat om osv? I vilken stad upplever du problemet? 

 


Hej!

 

Utan att veta hur länge det har pågått och i vilket område, så kan jag tipsa om vår driftkarta som finns. Om det är något som endast pågått i 1 - 2 dagar så kan det handla om en driftstörning/planerat arbete som pågår/genomförs i ditt område.

 

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

 


Hej ​@Oskoj, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Har du fortsatta problem med hastigheten? Och har du hunnit kika på det ​@Karl Von Bredband och ​@Martin 3 kund i 19år skrivit?

 

Återkom gärna med hur det går så hjälper vi dig vidare! 🙂


Lämna en kommentar