Skip to main content
Besvarat

5G täckning Bredbandskollen.se

• 7 februari 2025
  • 3 svar
  • 106 visningar

Hejsan kollade på bredbandskollen.se för jag får inte längre någon hastighet på mitt 5G nät hemma, fick 2 mbit/sek vilket är under all tänkbar kritik, detta har hållt på ett tag och undrar vad det beror på? 

Bäst svar av Karl Von Bredband

Hej!

Utan att veta hur länge det har pågått och i vilket område, så kan jag tipsa om vår driftkarta som finns. Om det är något som endast pågått i 1 - 2 dagar så kan det handla om en driftstörning/planerat arbete som pågår/genomförs i ditt område.

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Oskoj skrev:

Hejsan kollade på bredbandskollen.se för jag får inte längre någon hastighet på mitt 5G nät hemma, fick 2 mbit/sek vilket är under all tänkbar kritik, detta har hållt på ett tag och undrar vad det beror på? 

@Oskoj Välkommen till 3Community 🎉

Är det för din mobil eller router? Har du gjort felsökning på din enhet, startat om osv? I vilken stad upplever du problemet? 

Karl Von Bredband
3Medarbetare
Forum|alt.badge.img+27

Hej!

Utan att veta hur länge det har pågått och i vilket område, så kan jag tipsa om vår driftkarta som finns. Om det är något som endast pågått i 1 - 2 dagar så kan det handla om en driftstörning/planerat arbete som pågår/genomförs i ditt område.

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+29
  • Moderator
  • 12 februari 2025

Hej ​@Oskoj, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Har du fortsatta problem med hastigheten? Och har du hunnit kika på det ​@Karl Von Bredband och ​@Martin 3 kund i 19år skrivit?

Återkom gärna med hur det går så hjälper vi dig vidare! 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies