Skip to main content
Besvarat

ändra telnummer i iphone

• 3 april 2025
  • 5 svar
  • 32 visningar

Forum|alt.badge.img

Är ny abonnent och blivit uppmanad att ändra mitt telnummer i iPhone men ändringen går inte igenom. Hur ska jag göra?

Bäst svar av Kattago

Nej tyvärr visste han inte själv vad det var som till slut löste det. Han höll på med allt möjligt: stängde av, tog ut och satt in sim-kortet, raderade det tillfälliga numret och stängde av och satte på telefonen och skrev in det riktiga numret. Till slut funkade det!

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

5 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • 3 april 2025

@Kattago Hej,

har du testat att starta om din telefon? Här finns en guide om hur den startas om ordentligt: https://support.apple.com/sv-se/118259 - se till att du har tagit ut ditt gamla SIM-kort innan du gör detta, samt att du bara har ditt SIM-kort från Tre i telefonen.

Hjälper detta? 

Forum|alt.badge.img
  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 3 april 2025

Hej! Tack. Jag gjorde allt det där men fick till slut hjälp på Elgiganten. Det krävdes en hel del trixande men nu är det löst.

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 157 kommentarer
  • 4 april 2025

Hej ​@Kattago, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Härligt att detta löst sig! Vet du vad man gjorde på Elgiganten för att lösa problemet? 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • Svar
  • 4 april 2025

Nej tyvärr visste han inte själv vad det var som till slut löste det. Han höll på med allt möjligt: stängde av, tog ut och satt in sim-kortet, raderade det tillfälliga numret och stängde av och satte på telefonen och skrev in det riktiga numret. Till slut funkade det!

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 157 kommentarer
  • 4 april 2025

@Kattago Fattar – en hel del testande alltså! 😅 Skönt att det löste sig som sagt! 🙂

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies