Hejsan , @MagdalenaCarlen
Är det vid steg.2 du inte kommer vidare efter vart tar det stopp ? På det telefonnummer som SIM-Kortet ska bli / vara registrerat emot .
/F
Hej jag kommer inte någonstans ….ser numret på översikts bilden men kommer inte vidare när jag försöker gå vidare
Hur loggar du in på tre.se ? Loggar du in med BankID eller Mejl.
Du kan även testa Mitt3 Appen för Android & iPhone. Tror man ska kunna aktivera därifrån också .
Beroende på om du försöker på dator eller mobil . Om du har möjlighet att testa på en annan dator/mobil eller enhet och se om det gör någon skillnad . Alternativ testa med en annan webbläsare än den du använder . Ibland kan man behöva rensa historik i webbläsaren.
Om du inte får det att fungera så kontakta 3 Kundservice på Chatt för snabb hjälp .
Här har du deras kontaktuppgifter .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F