Skip to main content
Besvarat

Android version 8.0.0

• 15 juni 2018
  • 2 svar
  • 204 visningar

Hej, varför uppdateras inte min Samsung Galaxy S7 automatiskt till android version 8.0.0?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support

Bäst svar av Johnny

Hej @carina_nyg, och varmt välkommen till 3Community!

Den senaste informationen som jag har fått är att det under Juni ska komma en kombinerad uppdatering av operativsystemet samt en säkerhetsuppdatering till telefonen. Så förhoppningsvis så ska det inte dröja alltför länge innan du kommer att ha möjlighet att ladda ner Oreo. 🍪
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 15 juni 2018
Det verkar som att den uppdateringen är pausad av Samsung efter att man hittade något problem med den. Så den verkar inte ha släppts riktigt än 🙂

Johnny
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Pensionerad Moderator
  • 20 juni 2018
Hej @carina_nyg, och varmt välkommen till 3Community!

Den senaste informationen som jag har fått är att det under Juni ska komma en kombinerad uppdatering av operativsystemet samt en säkerhetsuppdatering till telefonen. Så förhoppningsvis så ska det inte dröja alltför länge innan du kommer att ha möjlighet att ladda ner Oreo. 🍪

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies