Besvarat

Avbrott i tjänsten - Ersättning?


Har haft avbrott på 3 masten sedan 2/1 - 9/1.
Har inte kunnat ringa, surfa, skicka meddelande.
Vilka möjligheter finns till ersättning?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 12 januari 2019, 03:21

Hej,

om du har felanmält tjänsten eller om det har varit ett känt fel kan du kontakta kundservice som kan se över vilken rätt till ersättning du har. 🙂

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

om du har felanmält tjänsten eller om det har varit ett känt fel kan du kontakta kundservice som kan se över vilken rätt till ersättning du har. 🙂

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings