Hej,
Skulle behöva skicka in min telefon på service/reparation/garanti eftersom den har följande fel.
- Skärmen är glapp, ibland är skärmen helt svart, och ibland grön.
- Går inte att stänga av.
- Inköpt via tre.se i slutet av maj 2018
- Har aldrig tappats, varit utsatt för väta. inga repor på skärmen osv. 100% felfri.
Model:
Samsung S8 Pink 64GB (SM-G950F)
OBS! Jag har 20 mil till närmaste 3Butik, och vill därför be om att ni skickar hem fraktsedlar till mig så att jag kan skicka in telefonen på lagning.
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
Sida 1 / 1
Hej @myowncloudservice och varmt välkommen till 3Community! :-)
Vår kundservice kan hjälpa dig att skapa en reparationsorder. Då skickas det ett emballage hem till dig som du använder för att skicka in telefonen på lagning. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.
Vi har även skrivit en guide gällande hur man går tillväga för att skicka telefonen på reparation. Jag länkar den nedan.
Reparation - lämna in din enhet på service
Vår kundservice kan hjälpa dig att skapa en reparationsorder. Då skickas det ett emballage hem till dig som du använder för att skicka in telefonen på lagning. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.
Vi har även skrivit en guide gällande hur man går tillväga för att skicka telefonen på reparation. Jag länkar den nedan.
Reparation - lämna in din enhet på service
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.