Skip to main content
Besvarat

Behöver reparera min mobil

  • August 27, 2018
  • 5 svar
  • 1743 visningar

Hej,

Skulle behöva skicka in min telefon på service/reparation/garanti eftersom den har följande fel.

- Skärmen är glapp, ibland är skärmen helt svart, och ibland grön.
- Går inte att stänga av.
- Inköpt via tre.se i slutet av maj 2018
- Har aldrig tappats, varit utsatt för väta. inga repor på skärmen osv. 100% felfri.

Model:
Samsung S8 Pink 64GB (SM-G950F)


OBS! Jag har 20 mil till närmaste 3Butik, och vill därför be om att ni skickar hem fraktsedlar till mig så att jag kan skicka in telefonen på lagning.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support

Bäst svar av Nils

Hej @myowncloudservice och varmt välkommen till 3Community! :-)

Vår kundservice kan hjälpa dig att skapa en reparationsorder. Då skickas det ett emballage hem till dig som du använder för att skicka in telefonen på lagning. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.

Vi har även skrivit en guide gällande hur man går tillväga för att skicka telefonen på reparation. Jag länkar den nedan.

Reparation - lämna in din enhet på service

5 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • August 29, 2018
Hej @myowncloudservice och varmt välkommen till 3Community! :-)

Vår kundservice kan hjälpa dig att skapa en reparationsorder. Då skickas det ett emballage hem till dig som du använder för att skicka in telefonen på lagning. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.

Vi har även skrivit en guide gällande hur man går tillväga för att skicka telefonen på reparation. Jag länkar den nedan.

Reparation - lämna in din enhet på service

  • Nykomling
  • November 15, 2025

Hej 

Hade behövt skicka in min dotters mobil då kameran är sönder, fungerar inte att fotografera. Hur gör jag? 


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • November 27, 2025

Hej ​@HelenaA, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Ber om ursäkt för sent svar.

Tråkigt att höra! För att skicka in mobiltelefonen på reparation behöver du kontakta kundservice eller besöka närmsta 3Butik.


  • Nykomling
  • December 7, 2025

Hej. Jag har en s25 ultra som är köpt från 3. Och när man skakar på telefonen så låter det som att något sitter löst och kameran beter sig väldigt konstigt när den ska fokusera på en objekt. Kan jag skicka in den på reparation hos er eller vad ska jag göra?


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • December 8, 2025

Hej ​@Dorijang123, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Ja, du kan skicka in den till reparation genom oss. Min rekommendation är att du kontaktar kundservice så att du får information om hur processen ser ut!